Sunday, 8 April 2012

My Amellya :')

                         



       Hai hai okayy korangg mehh tgk Tablemate akuu :') aku kenalkan 
       dekat korang ehh.  Nama dia Nurul Amellya Azhar. Panggil Ame jee. 
       Kalau korang nk tauu dia lahh tablemate terhebeat aku pernah ade :')






                                                                                 
                  
                               
Okayy reason aku tulis pasal dia adalah sebab diaaaa nk pindah :/
kayy pftttt aku tk suke nak sebut yg dia pindah. Langsung tak :(
Dia bkn je tablemate aku, dia mcm BELANGKAS akuu. Ke
mane-mane mesti dgn dia. hmmmm balik sesame, makan sesame, 
belajar sesame, gelak kan org sesame, gelak sesame, lari dri Puan Azalina 
seesame, teman aku smpai pukul 2 hari hari, teman aku pergi saujana beli 
topup tk pun dia nk beli Super Ring :') ya allahhhhhh byk lg bnd yg aku buat
sama-sama dgn diaa :') sampai org siap ckp, KAT MANE ADE AME, KAT SITU 
ADE PCHAA ;p jealous laa tuhh Ahahaha. 
Haihh from now on, that all will gonna be a memory :'/
Lahai ameeeeeeeeeeeeeeeee, asl kau kene pindahhhhhh :(





                        

 Takecare ame, I'll be missing you. A lot. Just want you to know that,  ILOVEYOUALOT :*